09/08 23.19

Okeeeej ja veeet... Jag har inte skrivit på länge.. typ. hah!
Igår (och inatt och i morse) satt vi och försökte hitta en sista minuten resa till något varmt ställe. Men icke, antingen är de två veckor, går från göteborg (5timmar senare) eller också om några dagar. För det mesta alla tre samtidigt. Skit också, jag som verkligen ville åka! 

jaja, allt dåligt leder till nåt gott, vi har nästan bestämt att det blir en Thailandsresa i vår, vilket skulle vara underbart, och jag ska ta vara på min sista vecka hemma i Svergie innan skolan börjar. Kan fortfarande inte förstå att jag ska börja gymnasiet. Helt sjukt! Det blir iallafall lite shopping, solning och kanske en spabehandlig alternativt massage med mamma nån gång också. Och sen det bästa av allt, hästarna kommer hem nån gång den här veckan eftersom ridningen börjar på måndag. Älska!!!

Dan har varit lite trög, har inte orkat göra så mycket, blev någon timme på balkongen för att försöka fånga upp den sista solstrålarna, sedan en lyxig-måndags middag med, räkor, kaviar, creme fraiche osv på rostat bröd. Underbart! Imorn Ska jag ta tag i mitt rum och min garderob, det skulle kanske bli lite sol imorn också, och så ev en tur till staden.

Pusspådej

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0