16/08 19.29

Skolan börjar imorn. Gymnasiet. Blackeberg. Låt den rätta komma in. Trist förort med en stor skola. Fyfan, aspepp och asdepp, vill och vill inte. Man får och måste börja om. Orkar inte.
 Men det ska ändå bli bra.
Det måste bli bra.
 

De sista dagarna har varit lugna och otroligt härliga. Berättar dag för dag. 

Onsdag:
Mys på ängen med Cornelia som jag inte sett på hela sommaren, sol och musik, så ska sommaren vara. Vi fick lite ryck och gick till "gymmet" utanför henne och träna. Vi har svurit på att göra det 2 gånger i veckan hela hösten. Lycka till!

Torsdag:  
En heldag med mamma, först besök till tandläkaren för att kolla fissingarna, fina såklart (såklart inte), otroligt efter all cola! Sen blev det shopping i stan några timmar. Köpte en skinnjacka (Zara) och en mysig, stickad kofta från Salt. Sedan en promenad till östermalm och nästan tre härliga timmar med massage och ansiksbehandling, lyxigt värre och otroligt underbart. 

Fredag: 
Den här dagen var en av de underbaraste på länge. Upp klockan 05.50 (inte lika underbart kanske) och moppe till stallet. Jag och alla andra förväntansfulla ungdomar åkte halv 8 för att äntligen hämta hem hästarna. 
Det var en svinvarmdag så på eftermiddagen åkte jag och min kära mamma till huvudsta för sol och bad. 

Lördag: 
Varmare än fredag, halva dagen på stranden och sen på middag hos farbror med familj. Hah jag älskar verkligen min släkt, och deras yrväder till hundar!

Söndag: 
Träning med Cornelia på morgonen och sedan myskväll med tjejerna hos lotta. Starkaste thaimaten som gick att beställa, tja Hanna dog typ där på bryggan, känsliga barn ;) <3 

Måndag:
Skolångest.  

Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sämst på att höra av dig.

2010-08-16 @ 20:06:38
URL: http://thisisnotashoe.blogg.se/
Postat av: Fia

du är mupp, kom till stallet imorrn!!

2010-08-16 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0