03/08 00.11

Sitter här i soffan med lurar i öronen och lyssnar på spotify, skön myskväll hemma med kladdkaka och en superdålig b-rulle på ettan, vad mer kan man begära? Nu är ridningen iallafall helt klar, jämna veckor hoppning och ojämna dressyr. Ska bli otroligt roligt och spännande att börja rida stor häst i dressyren igen, det var ju ett tag sen. Men också ganska jobbigt, att komma in som sämst är inte alltid lätt, fast jag vet att jag antagligen utvecklas snabbare då.

Imorn blir det kanske en tur till solariet med Linnea eftersom stockholms väder inte har så mycket att erbjuda, sen ett besök till Lotta som ska göra ett försök att fixa till håret innan skolan börjar.
Bild på resultat kommer imorn kväll. :)

Km juni 2010, jag och Afrodite - Glada människor på uteritt, juni 2010

Erika


Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer inte alls vara säms i gruppen, det lovar jag. Jag började och var totalt sääämst i hela gruppen, allt kändes piss och det gick skitdåligt VARJE gång. Men jag har utvecklats. som in.i.helvete, sen jag började och det kommer du oxå att göra :) Det kommer bli askul erika! taggataggatagga! saknarey!<3

2010-08-07 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0